დატოვეთ თქვენი ტელეფონი
და
ჩვენ დაგირეკავთ
გარანტიები და მომსახურება
- კომპანია ენოგრუპი 12 თვიან გარანტიას იძლევა ყველა პროდუქტზე, გარდა დამხმარე და სახარჯო მასალების.
- ჩვენ გირჩევთ საგარანტიო პერიოდის განმავლობაში შეინახოთ ყველა ის დოკუმენტი, რომლებიც თან ერთვის პროდუქტს გაყიდვისას.
- გთხოვთ მიაქციოთ ყურადღება იმას, რომ საგარანტიო მომსახურება არ ვრცელდება პროდუქტზე, შემდეგ შემთხვევებში:
- თანდართულ საბუთებში (ინტრუქციებში) აღნიშნული საქონლის ექსპლუატაციის, შენახვის და ტრანსპორტირების წესების დარღვევა
- თქვენი მხრიდან დამოუკიდებელი რემონტის ან არასანქცირებული, უნებართვო ცვლილებების შეტანა
- ელექტრო ქსელების ნორმების დარღვევა/გადახრები
- პროდუქტის არასწორი აწყობა და დაკავშირება
- აღჭურვილობის გაუფრთხილებლობით მოვლა ან მოვლის ნაკლებობა, თუ ეს გათვალისწინებულია ინტრუქციის სახელმძღვანელოში - საგარანტიო პერიოდის განმავლობაში პროდუქტში გამოვლინდა მნიშვნელოვანი ხარვეზი, რაც შეუძლებელს ან მიუღებელს ხდის პროდუქტის დანიშნულებისამებრ გამოყენებას და ეს ხარვეზი წარმოიქმნა მწარმოებლის ან გამყიდველის ბრალით
- აღმოფხვრის შემდეგ ხარვეზი ისევ ვლინდება დამოუკიდებელი მიზეზის გამო
- ჩვენი სერვის-ცენტრი ვერ ახერხებს დეფექტის გონივრულ ვადაში გამოსწორებას
- შეკეთების შემდეგ, პროდუქტი მნიშვნელოვნად განსხვავდება, წყვეტს რაიმე ფუნქციის შესრულებას.
კომპანია ენოგრუპი პრინციპულად ითვალისწინებს კანონს "მომხმარებელთა უფლებების დაცვის" შესახებ, რომლის მიხედვითაც მყიდველს შეუძლება შეძენილი საქონლის მაღაზიაში დაბრუნება ან გაცვლა, თუ:
თუ გაგიჩნდათ კითხვა გარანტიის, სერვისის მომსახურეობასთან, საქონლის დაბრუნება ან გაცვლასთან დაკავშირებით, ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ ჩვენთან კონსულტაცია.